Rijksmuseum Amsterdam

Lees verder

Onderhouden

Werken in een in-bedrijfzijnde omgeving

Uw monument of publieke omgeving is in gebruik. Gasten en bezoekers willen genieten van bijvoorbeeld de collecties in het museum, gebruik maken van horeca faciliteiten of rustig kunnen werken. Onderhoudswerkzaamheden kunnen dan een storende factor zijn. Denk aan zichtbare, hoorbare overlast tijdens de bedrijfsvoering. Een plek die op onhandige tijden niet toegankelijk is voor uw gasten. Of in het uiterste geval, uw gasten blijven weg.

Koninklijke Woudenberg vindt het belangrijk dat iedereen kan blijven genieten van erfgoed. Dat geldt óók tijdens de beheer- en onderhoudsfase. Het team Service en Onderhoud richt zich op een ongestoorde en zo efficiënt mogelijke dienstverlening. Voor de klant en eindgebruiker. Voor gast en bezoekers draait het om een optimale beleving, ook tijdens het klaren van een onderhoudsklus. Ons motto: onzichtbare dienstverlening waar mogelijk, zichtbaar waar nodig.


Gast centraal

Koninklijke Woudenberg stelt de gast centraal. Dit doen wij door hospitality tijdens de onderhoudsklus aan uw gebouw toe te voegen; de mogelijke overlast voor de gast zo optimaal mogelijk te beperken en zo comfortabel mogelijk te laten verlopen. Met inlevingsvermogen en technische kennis van uw bedrijfsvoering. Het juiste team wordt voor uw klantvraag geselecteerd om de onderhoudsklus te klaren. Het zijn experts die hierin zijn opgeleid en beschikken over de benodigde vakkennis, competenties, gastvrije houding en pro-actief meedenken in de klantbehoeften.

Team
Daarnaast is er een vaste kern binnen het team, waardoor de opdrachtgever vaste aanspreekpunten heeft. Wij geloven in het integraal functioneren van het team Koninklijke Woudenberg binnen het team van de opdrachtgever. Eén team, één gedachte. Om elkaar aan te vullen, mee te denken en eenheid in de uitstraling en cultuur van het bedrijf. Juist omdat gasten zich welkom willen voelen.

Samenwerking en Onderhoudskaart

Om te komen tot een passende vorm en uitvoering van de onderhoud is een goede samenwerking essentieel. We besteden de nodige aandacht aan ambities, belangen, organisatie, communicatie, bedrijfsprocessen en verbeteringen. Dit vraagt continue aandacht.

De insteek van Koninklijke Woudenberg is dat we vanuit partnerschap met een opdrachtgever willen samenwerken. Zoveel mogelijk duurzaam, voor langere tijd. Daarom hebben wij een onderhoudskaart ontwikkeld, waarbij we samen verschillende abonnementen doornemen:

  • Afkoop van regulier onderhoud
  • Afkoop van storingen
  • Prestatiecontract
  • Prijscodeboek

Ook kunnen wij grootschalige eenmalige activiteiten uitvoeren.


Ons doel is dat onze dienstverlening en de combinatie/vorm van de onderhoudskaart in een samenwerkingscontract aansluit op de wensen van de opdrachtgever. Maatwerk dus voor de best passende geruisloze dienstverlening om het monument in topconditie te houden!